Tento web používa na poskytovanie služieb súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Ďalšie informácie

Dôverujú nám popredné české i slovenské spoločnosti

Pridajte sa medzi našich spokojných klientov aj Vy

Čo o nás hovoria naši klienti?

Národná banka Slovenska Národná banka Slovenska

„Online prostredie Click4Survey sme využili pri našej účasti v celoeurópskom prieskume o dynamike miezd, v rámci ktorého sme oslovili niekoľko tisíc slovenských firiem.

Dotazník pre nás programovala spoločnosť Click4Survey. Veľmi nám vyhovoval ich profesionálny prístup spočívajúci v rýchlosti a ochote plniť naše neštandardné požiadavky na vzhľad a funkčnosť dotazníka. Zákaznícky servis bol promptný a dôkladný za rozumnú cenu.

Pri ďalšom prieskume by sme s Click4Survey opäť radi spolupracovali.“

Martin Šuster, Riaditeľ Odboru výskumu
Poisťovňa Kooperativa Poisťovňa Kooperativa

„Click4Survey sa v Kooperative etabloval ako nástroj riešenia všetkých in-house výskumov, kde medzi respondenty patrí klienti, obchodní partneri alebo zamestnanci.

Click4Survey je synonymom pre jednoduchú správu dotazníkov a elegantný analýzu dát obohatenú o užívateľsky príjemný reporting. Click4Survey sa v Kooperative využíva nielen k ad-hoc výskumom, ale aj na priebežné meranie spokojnosti, ktorá sa opiera o elektronickú distribúciu dotazníkov a CATI platformu. Mimo marketing a výskum patria medzi jeho autonómnych používateľov v Kooperative tiež HR a obchod.“

Petr Hartoš, Analytik prieskumu trhu
CEMEX Czech Republic CEMEX Czech Republic

„Click4Survey sme zvolili ako ideálny nástroj pre dlhodobé zisťovanie spokojnosti a lojality našich zákazníkov.

Aktívnych zákazníkov máme v Česku tisíce a každý je svojím spôsobom jedinečný. Click4Survey nám umožnuje osloviť každého z nich spôsobom, ktorý sám preferuje.

Vyhovuje nám možnosť priebežnej práce s dátami a vďaka CATI modulu dokážeme pohodlne a za rozumnú cenu realizovať telefonické dopytovania vlastnými silami. Oceňujeme pružnú a profesionálnu technickú podporu pri riešeniu všetkých našich otázok a požiadaviek.“

Zbyněk Šeda, Senior Marketing Specialist
O2 Czech Republic O2 Czech Republic

„Chcete vykonať jednoduchý online výskum na svojich zákazníkoch a rozumiete aspoň trochu tvorbe dotazníka a analýze dát? Potom už nemusíte zháňať agentúru a platiť čas ich account managera, programátora a analytika.

Viem, že keď si prácu dobre zorganizujem, v rámci mesačnej licencie Click4Survey stihnem vykonať dva alebo aj tri menšie výskumy. Pritom za cenu jednej mesačnej licencie by som získal od kvalitnej agentúry výskum maximálne jeden (možno ani to nie). Nástroj Click4Survey nám vo firme umožňuje uspokojiť viac požiadaviek na výskumy, bez toho aby sme museli vydávať viac finančných prostriedkov.

Na nástroji oceňujem jeho jednoduchosť (naučiť sa programovať dotazník nie je náročné), ďalej mám možnosť maximálne flexibilne reagovať (online sledovanie výsledkov umožňuje rýchlo rozoslať ďalšie pozvánky v prípade nízkej návratnosti alebo výskum okamžite ukončiť v prípade rýchleho nazbieraní dostatočného počtu odpovedí). Nástroj používame pre výskumy na našich zákazníkoch aj pre výskumy interné a sme s ním veľmi spokojní.“

Jiří Axman, Customer Insight Specialist
T-Mobile Czech Republic T-Mobile Czech Republic

„Click4Survey je výborná user friendly aplikácia, ktorá sa pomaly ale isto stáva neoddeliteľnou súčasťou našich výzkumnických nástrojov.

Veľkým prínosom je aj ústretovosť poskytovateľov upraviť nástroj Click4Survey na mieru klienta. Veľmi si ceníme predovšetkým rýchlosti, s ktorou sú nám vždy ochotne zodpovedané akékoľvek otázky a vecne riešené všetky naše požiadavky.

Tešíme sa na ďalšiu spoluprácu.“

Jitka Sobolíková, Špecialista prieskumov trhu
Provident Financial Provident Financial

„Click4Survey sa u nás stal veľkým pomocníkom pri riešení najrôznejších výskumných otázok na našich zákazníkov.

Používame ho ako pre české, tak aj pre slovenské výskumy. Výskum sme schopní realizovať extrémne rýchlo a to je spolu s dobrou cenou to hlavné. Pre mňa osobne je tiež dôležitá technická podpora, ktorá vie upraviť tento výskumný nástroj presne podľa toho, ako potrebujem.“

Josef Macák, Market Research Manager
McDonald's Corporation McDonald's Corporation

„Ako veľa veľkých spoločností máme aj my kontakty na mnohých našich zákazníkov, ktorých spätná väzba je pre nás veľmi cenná. Click4Survey je skvelý nástroj s ktorého pomocou sa môžem na našich zákazníkov obracať priamo.

Opytovací platforma je designovaná tak, aby si s ňou poradil naozaj každý, a umožňuje využiť aj pokročilé opytovacie funkcie. Veľkú výhodu oproti štandardnému výskumu vidím najmä v možnosti sledovať vývoj odpovedí priebežne.“

Linda Vacatová, Consumer Insight & Strategy
Plzeňský Prazdroj Plzeňský Prazdroj

„Click4Survey platforma mi dala alternatívnu voľbu profesionálne realizácia výskumu ...

... a to ako v oblasti realizácie online prieskumov na vlastnú databázu kontaktov, ako aj v oblasti online prieskumov na vopred definované cieľovej skupine, kde databázu nemáte.“

Petr Procházka, Consumers & Innovation Insight
Technologická agentúra ČR Technologická agentúra ČR

„Naša agentúra vykonáva dopytovania pre podporu výskumu a vývoja v Českej republike už niekoľko rokov. Prostredníctvom Click4Survey sme urobili prvú skúsenosť s profesionálnou online dotazníkovou aplikáciou.

Užívateľské prostredie je príjemné a intuitívne. Oceňujeme aj profesionálny prístup jej vývojárov, ktorí našej agentúre vychádzajú v ústrety v riešení individuálnych potrieb.“

Marcel Kraus, Department of strategy and analysis
Občianska demokratická strana Občianska demokratická strana

„ODS zaujímajú názory občanov, vďaka Click4Survey máme šancu zistiť, čo si ľudia naozaj myslia. Jedná sa o užívateľsky ľahko prístupný, zároveň efektívny nástroj na vykonávanie širokej škály ankiet a prieskumov.

Vďaka aplikácii máme šancu dozvedieť sa, čo si presne myslí desaťtisíce ľudí a získať tak oveľa širšiu vzorku, než ako tomu býva u iných výskumov. Systém navyše automaticky vygeneruje grafy podľa želania užívateľa, čo výrazne uľahčuje interpretáciu zozbieraných dát.

Výborný je aj zákaznícky servis, ktorý vždy rýchlo pomôže vyriešiť akýkoľvek problém.“

Ondřej Jerman, mediálna sekcia ODS
Centrum pre demokratické učenie Centrum pre demokratické učenie

„Spoločnosť Click4Survey nám ako všeobecne prospešné spoločnosti (neziskovce) umožnila úplne zadarmo realizovať prieskum, na ktorý by sme inak nemali dostatok prostriedkov.

Okrem toho, že nám ihneď vyšli v ústrety (avizovaná zľava na webe skrátka nebola len marketingovým trikom), zástupca Click4Survey so mnou od začiatku komunikoval veľmi svižne a bez výnimky s chuťou vyhovieť mojim potrebám.

Už dlho som nezažil tak profesionálny a súčasne nepodbízivý prístup ku mne ako k zákazníkovi.“

Tomáš Hazlbauer, Riaditeľ spoločnosti
DB Schenker Česká republika DB Schenker Česká republika

„S aplikáciou Click4Survey sme úspešne vykonali prieskum spokojnosti zákazníkov.

Prieskum spokojnosti našich zákazníkov na trhu B2B robíme prostredníctvom webového dotazníka už niekoľko rokov. Tento rok sme hľadali nový nástroj, ktorý by bol variabilný a nastaviteľný podľa našich potrieb. S využitím aplikácie Click4Survey sme boli spokojní a splnila tak naše očakávania.

Veľmi sme ocenili rýchlosť, s akou boli riešené naše požiadavky. Spracovanie výsledkov bolo rýchle a bez problémov. Počítame s tým, že tento nástroj budeme používať aj pri ďalších výskumoch.“

Martin Bacílek, Brand Manager
Market Vision Market Vision

„Click4Survey nám poskytuje komplexnú platformu pre tvorbu profesionálnych internetových výskumov.

Vďaka prehľadnému rozloženie a nenáročnému interface sme schopní ako sebe, tak aj našim klientom splniť každú požiadavku, ktorý vyplýva zo skúseností s internetovým výskumom. Tvorba analýzy vykonaného výskumu je otázkou chvíle, súčasne však poskytuje niekoľko desiatok spôsobov, ako získané dáta spracovať.

Oceňujeme tiež pohotovú zákaznícku podporu, vďaka ktorej je možné splniť požiadavky aj nad rámec štandardných funkcií aplikácie.“

Zdeněk Košárek, IT & Data Processing Manager
Hotel Intercontinental Prague Hotel Intercontinental Prague

„Na základe veľmi pozitívnych skúseností pri realizácii prieskumu spokojnosti našich zamestnancov by sme neváhali odporučiť platformu Click4Survey pre realizáciu profesionálneho, flexibilného a cenovo dostupného prieskumu.“

Jan Kadlec, Assistant Director of HR
Jazyková škola Quatro Jazyková škola Quatro

„Click4Survey som mala možnosť si vyskúšať pri práci na projekte so zahraničným dosahom.

S možnosťami, ktoré Click4Survey ponúka, som bola úplne spokojná. Okrem jednoduchosti vo vytváraní dotazníkov, prehľadného spracovania výsledkov a ich atraktívneho vzhľadu, ponúka služba Click4Survey tiež výborný zákaznícky servis. Veľmi oceňujem rýchlosť, s akou boli riešené naše požiadavky.

Myslím, že sa jedná o veľmi kvalitný produkt, ktorý nemá vzhľadom k cenovým podmienkam v českom prostredí konkurencii. Rada ho budem využívať ako nástroj na prieskum trhu, meranie kvality služieb a overovanie spokojnosti klientov aj naďalej a teším sa na ďalšie verzie, ktoré určite prinesú aj ďalšie zaujímavé zlepšenie.“

Petra Šolcová, Konateľka jazykovej školy
Člověk v tísni Člověk v tísni

„Spolupráca s Click4Survey bola výborná. Osobný prístup a ochota riešiť problémy okamžite boli vítanou podporou počas práce na výskume.

Práca s aplikáciou je intuitívna a jednoduchá. Aplikácia je robustné a rýchla, dotazník a analýzy je možné pilovať postupne.

Grafické výstupy sú presvedčivé. Prístupy k analýzam cez webové rozhranie prinášajú možnosť efektívnej tímovej práce nad rozsiahlymi súbormi.“

Kateřina Brožová, spolupracujúci konzultant
Tesco Mobile Tesco Mobile

„Click4Survey nám pomáha lepšie komunikovať s našimi zákazníkmi a porozumieť ich potrebám.

Výsledky prieskumov získame rýchlo, lacno a kvalitne. S portálom Click4Survey sme veľmi spokojní.“

Lada Franková, Marcom specialist
Autoklub Českej republiky Autoklub Českej republiky

„Autoklub ČR združuje veľké množstvo osôb a háji rôzne záujmy svojich členov od všeobecného motorizmu až po pretekárske jazdce na špičkovej úrovni.

Click4Survey je ideálnou možnosťou ako veľmi efektívne získať relevantné dáta, ktoré sa dajú veľmi ľahko analyzovať a využiť ku skvalitneniu služieb našim členom.“

Adam Eliáš, Generálny sekretár
TALLY WEiJL Retail TALLY WEiJL Retail

„Veľmi jednoduchá a intuitívna aplikácia ako rýchlo a ľahko získať bez použitiach ďalších extra nákladov spätnú väzbu od zákazníkov či zamestnancov.

Oproti predchádzajúcim rokom sme sa rozhodli použiť elektronickú formu dotazníka. Obrovskou výhodou je takmer okamžite viditeľný priebeh, veľmi rýchle a vierohodné spracovanie výsledkov. Finančné náklady na prevádzku portálu, pre nás ako klienta, sú viac než priaznivé vzhľadom na množstvo výstupných informácií.

Veľmi si ceníme jednoduchého použitia a jednoduchú tvorbu dotazníka podľa našich potrieb. Nie je nijak zložité aj pre laika si osvojiť jeho používania. Veľmi jednoduchá úprava vzhľadu, poradie a zmien v prípade otázok. Veľké plus je tiež možné sledovať návratnosť dotazníka a jeho ďalšie spracovanie. Do budúcnosti tiež zvažujeme jeho ďalšie využitie či už interne alebo externe.“

Tomáš Pospíšil, HR manažer Market East
RBP, zdravotná poisťovňa RBP, zdravotná poisťovňa

„Revírna bratská pokladnica, zdravotná poisťovňa využíva možnosť spolupráce s Click4Survey pri tvorbe dotazníkov a následného vyhodnotenia výsledkov ankiet, ktoré pravidelne pripravuje pre svojich klientov, najmä užívateľov elektronickej komunikácie prostredníctvom "MojeRBP".

Práca s aplikáciou je jednoduchá a prehľadná, výsledky možno získať rýchlo a kvalitne.“

Ing. Antonín Polášek, vedúci odboru obchodných aktivít